Ogłoszenie

Korzystając ze styli oferowanych przez serwis styles.pun.pl, jesteś zobowiązany do umieszczenia któregokolwiek bannera stąd.

Proszę cierpliwie czekać na wykonanie zleceń.
Trwają prace nad Naruto Full Style.

Partnerzy


#1 2013-01-09 21:00:08

Zevran

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-01-09
Punktów :   

Harry Potter Style

Wpadłem na pomysł, aby założyć forum dyskusyjne na temat Harry'ego Pottera. Mam pewien problem, ponieważ w ogóle nie znam się na grafice i bardzo się ucieszyłem, gdy doszła do mnie wiadomość o reaktywacji styles.pun. Bo teraz chyba pomożecie, nie? ;p

Belki: uważam, że dobre forum powinno mieć belki, ponieważ ładnie się prezentują i upiększają wygląd. Chcę, aby strona miała ciemne odcienie, więc niech w takich kolorach będzie też belka. Może być wysoka, albo ta standardowa, normalna.

Tło: 700x300 wydaje mi się najodpowiedniejsze. Obojętnie, czy będzie jedna postaci, czy więcej. Ważne, aby aby nie było kolorowe.

Mam nadzieję, że pomożecie, bo pomysł z tym forum chodzi po mojej głowie od dłuższego czasu. Pozdro!

Offline

 

#2 2013-01-09 21:03:36

Shyem

Administrator

Zarejestrowany: 2011-12-21
Punktów :   

Re: Harry Potter Style

Tło 700x300? Czy to żart?:d Toż to będzie malutkie i na każdym ekranie będzie się powtarzać! To ma być forum dyskusyjne, tak? Więc wolisz taki prosty, bardzo prosty styl, czy może bardziej zaawansowany?


"Bo nie ma cię, kiedy moje życie spada w dół
i nie ma cię, kiedy wszystko łamie się na pół,
i nie ma cię, i nie wiem już, gdzie jesteś,
ale dobrze, że nie wiesz co u mnie, bo pękłoby ci serce."

Offline

 

#3 2013-01-09 21:08:01

Zevran

Nowy użytkownik

Zarejestrowany: 2013-01-09
Punktów :   

Re: Harry Potter Style

Kurrde pomyliłem! ;d
Z tym "700x300" chodziło mi oczywiście o logo xD Chociaż nie wiem, czy taki rozmiar jest w porządku, więc jak nie to mów od razu ^^. Nie wiem co masz na myśli mówiąc zaawansowany, ale chyba wolę prostszy ; D

Offline

 

#4 2013-01-09 21:13:30

Shyem